RECEPČNÍ / OFFICE MANAGER / ASISTENT(KA)

Text

Požadavky:

  • ukončené středoškolské vzdělání – ekonomický směr výhodou
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni – optimálně alespoň B2;
  • běžná uživatelská znalost MS Office 365;
  • pozice je vhodná také pro absolventy;
  • týmový duch; komunikační a argumentační dovednosti, příjemné a reprezentativní vystupování;
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost, osobní iniciativa, chuť se učit nové věci a osobně růst;
  • řidičský průkaz B výhodou. 

Popis práce:

  • zajištění provozu recepce a kanceláře vedení pobočky;
  • registrace a odesílání pošty, záznamy o došlé poště a její přerozdělování;
  • administrativní podpora kolegů z odborných oddělení; 
  • péče o návštěvníky, káva, čaj, občerstvení, kontrola čistoty kancelářských prostor, příprava zasedacích místností pro jednání;
  • péče o kuchyň (zajištění čistoty a pořádku), o archiv, sklad a celková péče o hladký chod provozu;
  • evidence faktur, účtenek, vedení pokladní knihy, rezervace letenek, jízdenek, ubytování;
  • komunikace se správcem budovy, zajišťování drobných provozních záležitostí;
  • organizace akcí pro zaměstnance a obchodní partnery;
  • kontinuální sebevzdělávání v oblasti produktů zaměstnavatele, souvisejících obecně závazných právních předpisů České republiky; 
  • poskytování základních informací volajícím.

Nabízíme:

  • náročnou, ale zajímavou a flexibilní práci v centru Prahy (Florenc);
  • práce v moderních kancelářích, žádný open space;
  • atraktivní plat, 25 dní dovolené, 6 sickdays;
  • příspěvek na důchodové připojištění, multisportka a další benefity, které vás potěší,
  • služební notebook a telefon s neomezeným voláním a daty;
  • perspektivu osobního rozvoje v rostoucí společnosti;
  • možnost vzdělávání a seberealizace ve všech oblastech záběru pojišťovny;
  • firemní akce s obchodními partnery a teambuildingy;
  • finanční příspěvek na stravování a neomezený pitný režim po celý den;
  • nástup možný hned.

Zajímala by Vás taková práce? Potřebujete změnu? Nový impulz? Cítíte, že máte na mnohem víc? Chcete se naučit něco nového a ve své pozici dále růst? 
Pak neváhejte a ozvěte se co nejdříve na email jana.jurkackova@premium-ic.sk

Při zasílání žádosti o pracovní pozici vás požádáme o zaslání souhlasu se zpracováním osobních údajů spolu s vaším životopisem, a to zkopírováním následujícího textu:

"V souladu s ustanovením čl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) dobrovolně souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností v rozsahu jméno, příjmení, rodné příjmení, titul, datum a místo narození, telefonní číslo, e-mailová adresa, státní příslušnost, občanství, fotografie, trvalého bydliště, přechodného bydliště, údajů o vzdělání, osobních údajů o vysvědčeních o zkouškách a vzdělávacích aktivitách, současných a minulých zaměstnáních, údajů o dovednostech, jazykových a jiných schopnostech, vlastnostech, zájmech a dalších údajů z mého životopisu, které dobrovolně poskytuji, a to za účelem vedení uchazečů a jejich kontaktování v případě zájmu společnosti o spolupráci. "

Současně si Vás dovolujeme informovat, že další informace ve smyslu článku 13 a násl. GDPR týkající se informací a přístupu k osobním údajům, včetně práv subjektu údajů, jsou společností zveřejněny a subjektu údajů poskytnuty na internetovej stránke Politika ochrany osobních údajů ve společnosti PREMIUM Insurance Company Limited | PREMIUM Na vyžádání mohou být tyto informace poskytnuty také písemně.

Těšíme se, že si budeme moct promluvit o Vaší možné nové kariéře v naší společnosti.