Požadavky:
- ukončené středoškolské vzdělání – ekonomický směr výhodou
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni – optimálně alespoň B2;
- běžná uživatelská znalost MS Office 365;
- pozice je vhodná také pro absolventy;
- týmový duch; komunikační a argumentační dovednosti, příjemné a reprezentativní vystupování;
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost, osobní iniciativa, chuť se učit nové věci a osobně růst;
- řidičský průkaz B výhodou.
Popis práce:
- zajištění provozu recepce a kanceláře vedení pobočky;
- registrace a odesílání pošty, záznamy o došlé poště a její přerozdělování;
- administrativní podpora kolegů z odborných oddělení;
- péče o návštěvníky, káva, čaj, občerstvení, kontrola čistoty kancelářských prostor, příprava zasedacích místností pro jednání;
- péče o kuchyň (zajištění čistoty a pořádku), o archiv, sklad a celková péče o hladký chod provozu;
- evidence faktur, účtenek, vedení pokladní knihy, rezervace letenek, jízdenek, ubytování;
- komunikace se správcem budovy, zajišťování drobných provozních záležitostí;
- organizace akcí pro zaměstnance a obchodní partnery;
- kontinuální sebevzdělávání v oblasti produktů zaměstnavatele, souvisejících obecně závazných právních předpisů České republiky;
- poskytování základních informací volajícím.
Nabízíme:
- náročnou, ale zajímavou a flexibilní práci v centru Prahy (Florenc);
- práce v moderních kancelářích, žádný open space;
- atraktivní plat, 25 dní dovolené, 6 sickdays;
- příspěvek na důchodové připojištění, multisportka a další benefity, které vás potěší,
- služební notebook a telefon s neomezeným voláním a daty;
- perspektivu osobního rozvoje v rostoucí společnosti;
- možnost vzdělávání a seberealizace ve všech oblastech záběru pojišťovny;
- firemní akce s obchodními partnery a teambuildingy;
- finanční příspěvek na stravování a neomezený pitný režim po celý den;
- nástup možný hned.
Zajímala by Vás taková práce? Potřebujete změnu? Nový impulz? Cítíte, že máte na mnohem víc? Chcete se naučit něco nového a ve své pozici dále růst?
Pak neváhejte a ozvěte se co nejdříve na email jana.jurkackova@premium-ic.sk
Při zasílání žádosti o pracovní pozici vás požádáme o zaslání souhlasu se zpracováním osobních údajů spolu s vaším životopisem, a to zkopírováním následujícího textu:
"V souladu s ustanovením čl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) dobrovolně souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností v rozsahu jméno, příjmení, rodné příjmení, titul, datum a místo narození, telefonní číslo, e-mailová adresa, státní příslušnost, občanství, fotografie, trvalého bydliště, přechodného bydliště, údajů o vzdělání, osobních údajů o vysvědčeních o zkouškách a vzdělávacích aktivitách, současných a minulých zaměstnáních, údajů o dovednostech, jazykových a jiných schopnostech, vlastnostech, zájmech a dalších údajů z mého životopisu, které dobrovolně poskytuji, a to za účelem vedení uchazečů a jejich kontaktování v případě zájmu společnosti o spolupráci. "
Současně si Vás dovolujeme informovat, že další informace ve smyslu článku 13 a násl. GDPR týkající se informací a přístupu k osobním údajům, včetně práv subjektu údajů, jsou společností zveřejněny a subjektu údajů poskytnuty na internetovej stránke Politika ochrany osobních údajů ve společnosti PREMIUM Insurance Company Limited | PREMIUM Na vyžádání mohou být tyto informace poskytnuty také písemně.
Těšíme se, že si budeme moct promluvit o Vaší možné nové kariéře v naší společnosti.