Online služby PREMIUM Pojišťovny

Text

Online služby PREMIUM Pojišťovny nabízejí klientům efektivní řešení, která pokrývají jejich potřeby v oblasti pojištění. Klient jednoduše zjistí stav své pojistné smlouvy aověří její úhradu z pohodlí domova nebo kanceláře. Nahlásit pojistnou událost a odeslat potřebné doklady k jejímu ukončení lze vyřídit na pár kliků. PREMIUM Pojišťovna se nepřetržitě snaží zkvalitňovat své služby a klientům přinášet nová funkční řešení.

Stav pojistné smlouvy. Online služba PREMIUM Pojišťovny

Stav pojistné smlouvy

Klient nebo jeho zprostředkovatel pojištění mohou kdykoliv ověřit stav pojistné smlouvy kliknutím na Stav pojistné smlouvy. Následně stačí zadat číslo pojistné smlouvy a jednoduše zkontrolovat její platnost a zda je pojistné zaplacené. Na základě informací o úhradě pojistného může zprostředkovatel pojištění potvrdit klientovi Žádost o provedení vinkulace pojistného plnění.

Hlášení škodní události. Online služba PREMIUM Pojišťovny

Hlášení škodní události

Nahlásit škodní událost lze provést rychle a jednoduše na pár kliknutí prostřednictvím online služby Hlášení škody. Škodu je možné nahlásit ze všech druhů pojištění, které naše pojišťovna nabízí. Nahlásit ji může zprostředkovatel pojištění nebo pojištěný. K vyplněnému formuláři hlášení škodní události lze přiložit dokumenty prokazující nárok, popisující rozsah škodní události či fotografie poškození. Kompletní informace k pojistné události zjednoduší našim likvidátorům samotné šetření škodní události a urychlí její ukončení.

Sledovanie poistnej udalosti a odoslanie. Online služby PREMIUM Poisťovne

Sledování pojistné události a odesílání dokladů

Stav pojistné události si může klient nebo jeho pojišťovací zprostředkovatel ověřit kdykoli online na našem webu prostřednictvím služby Sledování pojistné události. Po zadání čísla škodní nebo pojistné události se zobrazí, v jaké fázi řešení se pojistná událost nachází. Pojistná událost může čekat na doložení potřebných dokladů, nebo je právě vyřizována, případně již byla ukončena. Zobrazí se seznam dokladů, které nám byly k dané události již doloženy a současně i seznam dokladů, které je k ukončení pojistné události ještě potřeba doložit. Prostřednictvím této služby k nám může klient požadované doklady jednoduše pár kliky odeslat, není již potřeba doklady zasílat poštou nebo emailem. Doložení všech požadovaných dokladů nám umožní pojistnou událost rychleji ukončit.